Re: browseable u home v sambe

Vít Vomáčko linux.vomacko na seznam.cz
Pondělí Červenec 5 22:36:00 CEST 2004

Jeste bych chtel doplnit, ze v sharu se zobrazuje primo "homes", ale ja bych chtel primo ty adresare v /home/ (viim, ze bych je tam mohl doplnit rucne)
jeste by me zajimalo, jestli lze uplne vypnout zobrazeni "Tiskarny a faxy" snad vsechno, co se tyce print sem vypnul, ale sdtale to tam prudi...diky moc za rady

> Zravim, chtel bych se zeptat, jestli lze nastavit parametr browseable = yes u zobrazeni domovských adresaru na linuxovem stroji se sambou...nastavil jsem tak, ale v sharu se mi stale neukazuje...lze to vubec tak nastavit?

Quelle Vám nabízí ZDARMA nový katalog Podzim/zima 2004.
Objednejte na
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=75671