convert wav->mid, popripade mp3->mid

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červenec 7 16:05:23 CEST 2004

Petr Klima wrote:

> Nerekl jsem, ze to nejde. Resp. nerekl jsem, ze to nepujde v budoucnu -
> dnes jsme radi, kdyz trosku rozeznavame mluvenou rec, pripadne par
> charakteristik te reci, o hudbe nemluve. Nejsem vizionar, urcite nebudu

Neni to tak docela pravda, da se to s pomoci technologii pouzivanych
treba u OCR (neuronove site).

na freshmeatu jsem kdysi neco polyfonniho nasel, ma to pres megoa je to
free ale closed-source:

wavetomidi-bin-linux-i386.tar.gz

Je i vice projektu, zkuste

http://www.hitsquad.com/smm/programs/AKoffMusicComposer/?nl18

ale je toho tam vic, bohuzel v drtive vetsine pro wiry a macy.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!