DoS na router/stanici malymi datagramy (2.4.21-15.0.3.EL aka RHEL3)

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pátek Červenec 9 09:42:36 CEST 2004

On Thu, Jul 08, 2004 at 02:50:23PM +0200, Milan Keršláger wrote:
> Dobry den,
>
> V dmesg pak vydim spousty radku:
>
> eth0: Too much work at interrupt, IntrStatus=0x0001.

Já teda nevím jestli nejsem úplně mimo mísu, ale mám tady jednu starou 486
bootovanou pomocí LTSP se starou ISA síťovkou 3c509 (stejný driver). Náhodně
mi to psalo něco obdobného.

Na inetu jsem našel zmínku o parametru max_interrupt_work. Tak jsem modulu
zkusil dát hodnotu 5. Už jsem si myslel, že je vše v pohodě, ale zase se to
objevilo, Tak tam teď mám max_interrupt_work=1 a uvidíme.

Třeba by to pomohlo.

PS: Nevíte někdo jak z nataženého modulu vydolovat informace o tom z jakými
parametry běží?