Digitalni kamera

Petr Stetiar ynezz na hysteria.sk
Pátek Červenec 9 10:10:01 CEST 2004

Ja pouzivam Panasonic NV65(nebo tak nejak) a jsem spokojeny. Pro stahovani
pouzivam dvgrab, pro strih kino a pro encoding videii pouzivam mencoder,
nebo transcode. Kino je dost dobry program, videa se v tom strihaji velice
rychle(spousta klavesovych zkratek), horsi uz to je pak s pridavanim efektu.
Ne ze by to neslo, ale delat takovych 30 prolinacek je celkem na dlouho.

BTW na Rootu vysly nejake clanky o DV videu na linuxu.

S vyberem kamery to mate jednoduche. Jak uz tady nekdo psal, pokud do ni
nechcete investovat vice jak 40kkc, tak mate uplne jedno jakou si koupite.
Teda jedno to zase neni, proste nejakou s miniDV. Pokud muzu doporucit, tak
si k te levnejsi kupte externi mikrofon, protoze snad skoro u vsech tech
lowendovych je slyset motorek pri tichych scenach. Ja jsem s tim Panasonicem
co pouzivam spokojeny(cena cca 17kkc).

ynezz

--
A.C.A.B.