sa-learn z forwardovanych zprav

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Červenec 9 10:30:25 CEST 2004

V Pá, 09. 07. 2004 v 10:21, Vladimir Smelhaus píše:
> Mohu tedy zpravu preposlat celou, jako prilohu a sa-learn si to prebere?
> A mohu mu takto preposlat tech zprav vic najednou? Pricemz na serveru
> bych chtel tuto preposlanou zpravu celou vzit a zpracovat sa-learn. Nebo
> musim jeste predtim vybalit ty pripojene spamy?

Nekde jinde se pomerne podrobne pise, JAK predavat zpravy SA. V zadnem
pripade ne Forwardem, a uz vubec ne jako prilohu vice zprav najednou. Je
potreba to predat tak nejak bez uprav cele vcetne puvodnich hlavicek,
IMHO. Nektere MUA na to maji spec. funkci. Ja to beru radeji jako mbox
primo z /var/mail/, resp. z /home/user/mail/spamy, kam to hazu IMAPem.

Petr