sietove problemy

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Červenec 9 12:30:01 CEST 2004

Zdravim.
Mozte ma prosim este niekto nsmerovat na nejaky zdroj informacii, kde sa
hovori ako forwardovat broadcasty medzi roznymi IP  sietami ?
Uplne najlepsie by bolo, keby sa dalo definovat ktore broadcasty (napr. na
zaklade TCP/UP portu) prepustit do druhej siete. Aby tam nechodilo komplet
vsetko.
Vdaka.

PS: Hladam cez googla, ale neviem zadat spravny slovny tvar. Stale mi to
hlada principy routovania, broadcastu atd.

--
   Bc. Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager            Tr. A. Hlinku 2