nvidia: DVI a TVout bez problemu?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Neděle Červenec 11 02:58:19 CEST 2004

V Út, 29. 06. 2004 v 21:18, Petr Stehlik píše:
> mam video kartici GF4 MX 400 s DVI, VGA a TV-out konektory. Mam LCD
> panel a TV. Me prani je zcela proste - 1280x1024 na LCD pripojene pres
> DVI a 800x600 na TVout budto jako Clone leveho horniho rohu normalni
> pracovni plochy LCD anebo jako druha nezavisla obrazovka. Cilem je
> samozrejme LCD na normalni praci a TVout na xine.
>
> Priznam se, ze uz s tim laboruju roky a porad nemam uspokojive reseni.

tak pred chvili jsem to proste rozjel. Nakonec to bylo zcela jednoduche
a primocare - a dokonce i dokumentovane v
/usr/share/doc/NVIDIA-GLX-1.0/README, APPENDIX R: CONFIGURING MULTIPLE X
SCREENS ON ONE CARD.

Ted to funguje presne tak dokonale, jak jsem vzdycky chtel - pustim
xine, ten hraje v obyvaku na TV a ja mam v pracovne dal cely desktop na
LCD jen pro sebe. Uaaaaa!

Po ceste Appendixu R nastaly dva zadrhele: zaprve jsem podcenil
dokumentaci a neuvedl BusID do Device sekci. To je nezbytne, pres to
vlak nejede. Druhy problem byl v tom, ze na TV to po restartu X11
ukazovalo barevny gulas. Uz jsem se vzdaval a vyrvane vlasy hazel do
kose, ale pak jsem zkusil jeste nejsilnejsi pravidlo ovladani pocitace -
"VYSTOUPIT A NASTOUPIT" - a vskutku, po rebootu uz to jede jak ma.

Jdu se opit, po tolika letech to konecne slouzi jak ma.

Petr

P.S. rozjel jsem to s verzi nvidia driveru 1.0-5336, ale prave vidim na
jejich webu, ze v nove verzi 1.0-6106 konecne vyresili ten muj puvodni
problem u TwinView, a sice ze nebylo mozne rict TV, ze primarni chci
DFP. Takze uz je asi pouzitelny i TwinView, ale protoze s nim nefunguje
video overlay, zustanu radeji u Appendixu R.