WinFast 2000XP expert

Duncan muad.dib na centrum.cz
Neděle Červenec 11 20:55:14 CEST 2004

Dobry den.
Mam tuto tv/fm kartu jiz nejaky patek a i kdyz se stavim na hlavu,
nemohu ji nahodit...

Jiz jsem prohledal snad vsechny zdroje, a i kdyz na internetu je pomerne
dost rad jak tuto kartu s chipsetem rozjet napr.
http://www-users.york.ac.uk/~jcs116/wintv_cx88.html,
stale nic.

Mam Fedora core2 s jadrem 2.6.6-1.435.2.3.
Pokud dam v KDE prohlizet HW, karta tam je rozpoznana s ovladaci cx8800.

Pokud vsak nahodim tvtime a ladit kanaly, nic nenalezne.
Zkousel jsem snad uz vsechny kombinace TV standartu (NTSC,PAL,PAL-M...)
s regionem (EVROPA,VLASTNI,AMERIKA,...)
pustil jsem tvtime-scaner a stale mi hlasi, ze nema zadny signal.

Chtel jsem zkontrolovat, zda je karta opravdu nahozena a ovladace jedou,
bohuzel vsak ve Fedore nevim jak.
hledal jsem v /etc/modules.conf , ale tento soubor ve fedore neexistuje

stejne nezna prikaz lsmod,insmod,modprobe
zkousel jsem i preklad noveho jadra 2.6.7, jelikoz jsem se docetl, ze s
timto jadrem ma cip conexant cx23881 ma nejake problemy.
(s timto nemam moc velke zkusenosti...)

Preklad se podaril, nakopiroval jsem bzimage, system.map ,ale nepodarilo
se mi vytvorit initrd-.2.6.7.img
nevim zda je tento soubor potreba ci ne, kazdopadne boot jadra zkonicl s
chybou:Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on ...

Jeste poznamka, ze ve WinXP karta funguje...
Dekuji za kazdou radu a pomoc, jak kartu rozjet, popr. jak prelozit nove
jadro, protoze bych opravdu rad primountoval ntfs partisnu, ale k tomu
je nutna nova kompilace jadra.
Diky J.Kubat