Start Firebird serveru v Slackware

Michal Jezek kiwi.fon.tis na atlas.cz
Pondělí Červenec 12 09:14:16 CEST 2004

luc <xxlucas na centrum.cz> wrote on 08.07.2004 12:17:30:

> dik za upresneni ohledne symlinku...myslel jsem si za tam je...ale
> dulezite je to, ze vse se "odehrava" v /etc/rc*. Ja to na mdk resim
> stejne -- do prislusne rc*.d vytvorim spousteci skript a tim to spustim
> a /etc/inet.d e moc nezajima, alespon co se tyce vysse uvedeneho.

> --
> luc

Skripty rc.xxxxxx jsem udelal (zkopiroval jsem existujici a upravil) a uz to funguje. Musel jsem upravit i rc.M, aby se to startovalo automaticky. Jsem ale trosku nejisty pri ukoncovani systemu, protoze , kdyz jsem zadal do rc.6

if [ -x /etc/rc.d/rc.firebird ]; then
. /etc/rc.d/rc.firebird stop
fi

coz v podstate provede toto:

/opt/firebird/bin/fbmgr -shut

tak system po provedeni tohoto prikazu nahlasi, ze uz nema co shazovat a shazovani dal nepokracuje. Takze firebird timhle zpusobem neukoncuji, ale nevim, jestli ho system ukoncuje legalne nebo ho killne natvrdo, coz u databazoveho stroje neni dvakrat zadouci.

20 fotek jen za 1 Kč? Jen s vysokorychlostním internetem GTS ADSL FOTO. Navíc modem jen za 1 Kč. www.gtsdoma.czhttp://www.atlas.cz/clickAD.asp?ad=51596