cpqarray modul a Slackware

Michal Jezek kiwi.fon.tis na atlas.cz
Pondělí Červenec 12 09:36:49 CEST 2004

Ahoj vsichni.
   Asi po pulrocni prestavce v badani jsem na pude opet vyhrabal a oprasil (doslova) server Compaq Proliant 2500 a znovu se pokusil na nej nainstalovat Linux tentokrate Slackware 9.1 Kdyz jsem pouzil interni radic AICnevimkolik a jadro scsi, tak vsechno jede jak ma. Tri dny jsem ho nechal bezet a vse bez problemu. Potom jsem do nej pridal radic Compaq Smart-2/E Array Controller EISA s jednim logickym diskem 2GB (zrcadlo ze dvou disku). No a ten se mi nepodarilo rozchodit. Pokud rucne zadam "insmod cpqarray eisa=0x4000", tak se modul sice nahraje, ale v lsmod pise, ze je UNUSED. Pokud se pokusim spustit fdisk /dev/ida/c0d0, tak vypise ze nemuze otevrit zarizeni /dev/ida/c0d0. Automaticky nahrat modul se mi nepodarilo vubec. Abych si overil, ze je HW v poradku, tak jsem zkusil instalaci RH 7.3 a ta se mi podarila nainstalovat na partition /dev/ida/c0d0p1, takze HW je v poradku. Dival jsem se na konfiguraci jadra a podpora pro tento typ radice v nem je jako modul.

Co znamena, ze je modul (unused) a jak ho donutit aby byl "used"? A jak nainicializovat ten proklety radic?

          Diky za rady a mejte se letne, Michal Jezek

20 fotek jen za 1 Kč? Jen s vysokorychlostním internetem GTS ADSL FOTO. Navíc modem jen za 1 Kč. www.gtsdoma.czhttp://www.atlas.cz/clickAD.asp?ad=51596