SATA disky a jadro 2.6.xx

David Jez dave.jez na seznam.cz
Neděle Červenec 11 22:49:06 CEST 2004

> Mam takovy pocit, ze kvuli nejake chybe nelze z SATA bootovat (alespon
> jsem to cetl u SuSE), tusim chyba v kernelu(?), pry uz by to melo byt
> odstraneno. Snad vam nekdo poradi presneji, SATA nemam, tak jsem
> podrobnosti nehledal, jen mi to uvizlo v pameti...
  Mno, mozna u SuSE to nelze ale v principu to neni problem a Slack me
takto pekne bootuje. Pokud je na te desce alespon trosicku funkcni
BIOS ktery neni sity horkou jehlou a spolupracuje s nim grub tak Linux
nastartuje. Samozrejme je zapotrebi mit podporu v jadre: v pripadne
Intel PIIX/ICH, Silicon Image 3112 postaci zapnout podporu v IDE a disky
pak bezi nekde na hdf a vys (pokud nemas v masine nahodou 4 radice
uz predtim), v pripade ostatnich radicu (nebo i pro zminene) je podpora
pres libata v casti SCSI.

  Co tam mas za jadro? Muzes pro jistotu jeste poslat co presne vyzvraci
jadro? Take by se hodilo vedet co ta deska ma vlastne za radic, asusky
z hlavy fakt neznam.

  Pokud to seka tak nastavenim v setupu toho moc neovlivnis, nicmene posli
podrobnejsi info. S tim nepouzivanim se netrap, casem se to rozjede urcite.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz