pam_smb + Windows 2003 server = password check incorrect

Zkoumalek zkoumalek na seznam.cz
Pondělí Červenec 12 11:16:06 CEST 2004

Dobry den,

snazim se rozbehat overovani uzivatelu v Linuxu pres Windows 2003 PDC. Pozadavkem je, aby uzivatele meli 1 heslo na Windows 2003 serveru a mohli pritom stahovat postu z Linuxu a pouzivat FTP pro sve stranky (Mandrake 9.2). Zacal jsem s FTP. Nainstaloval jsem pam_smb, nastavil proftpd, aby pouzival pam, nastavil /etc/pam.d/ftp:
#%PAM-1.0
auth       required     /lib/security/pam_listfile.so item=user sense=deny file=/etc/ftpusers onerr=succeed
auth       sufficient   /lib/security/pam_pwdb.so shadow nullok
auth       required     /lib/security/pam_smb_auth.so debug use_first_pass

nastavil jsem /etc/pam_smb.conf
FIRM
192.168.1.1

Bohuzel se mi nedari prihlasit. V logu jsem nasel nasledujici:
pam_smb: Local UNIX username/password check incorrect.
pam_smb: Configuration Data, Primary 192.168.1.1, Backup , Domain FIRM.

Vim, ze zadavane uzivatelske jmeno a heslo je spravne. Prohledal jsem web, ale zadne rozumne vysvetleni jsem nenasel :-(.

Mohli byste me nakopnout spravnym smerem, kde hledat chybu?

Dekuji moc za odpovedi.

T. Zkoumalek
Obchodní dům.cz - široký sortiment domácích spotřebičů a elektroniky, výrazné slevy. Navštivte
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=73742