Avifile + Xvid

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Červenec 12 12:50:43 CEST 2004

On Mon, 12 Jul 2004, Trnka Radek wrote:

> No confog.log rika toto

No skoro mi tak pripada ze se to s libxvidcore ponekud nelinkuje, pokud
tam nekde kolem jeste nejsou nejake parametry ktere jste zamlcel.

Kdyz si vezmete ten zdrojak (ktery tam je nekde urcite o par radek vys
vypsany) a prelozite si ho sam s -lxvidcore, prelozi se spravne?

> - význam chápu, ale co si s tím pocít uz nevím. R

Taky muzete zkusit (objdump, nm), jestli v prislusne knihovne skutecne
symbol xvid_init je, jestli neni nejak divne zkompilovana.

--
JiKos.