Mount DVD - velke soubory - SuSE9.1

TomAs tom.discuss na seznam.cz
Pondělí Červenec 12 14:02:55 CEST 2004

Zdravím všechny,

Mám problém se čtením velkých souborů z DVD pod SuSE 9.1:
Vypálil jsem si v K3B (verze SuSE 9.1 default) 2 DVD se
soubory (RAR archiv) jež mají velikost přes 1GB resp. přes 2GB.
Jedno DVD v Joliet a druhé v RockRidge. Pokud je chci po vypálení
načíst vidím v obou případech soubory o velikosti řádově stovek MB.

Zkoušel jsem na stejném stroji pod Windoze a velikosti souborů
jsou v obou případech v prořádku.

Zakomentoval jsem default řádek pro DVD mechaniku v
/etc/fstab a zkoušel mountovat ručně snad se všemi
možnými -o (options) pro -t iso9660 dle manu k mount, ale marně.

Nevíte prosím někdo jak na to?

Díky TomAs

Příjemný design. Příjemnější cena. NOKIA 2300 již od 577 Kč
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=75825