Kompilace winex na sarge

Ondrej Cecak ondrej.cecak na linuxsoft.cz
Pondělí Červenec 12 18:32:15 CEST 2004

Dne po 12. července 2004 09:22 jste napsal(a):
> DD,
> chtel jsem si o prazdninach udelat radost a zprovoznit si Morrowind pod
> winex. Nepodarilo se mi ale winex (cerstvy z cvs, akorat nevim, jestli
> tam uz je cegeda, nebo posledni 3.x) zkompilovat - google mi poradil
> akorat instalovat flex-old, coz nepomohlo. Vim, ze bych mel poslat
> chybovy vystup, mam to ale doma, samozrejme poslu, zatim by me pouze
> zajimalo, zda se to vubec nekomu na cerstvem sarge povedlo. Dik

Zdravim,

nedavno jsem zkousel WineX CVS bylo tam dost neprijemnych chyb - zaprve bylo
nutne upravovat zdrojak a pak to stejne nefungovalo podle mych predstav
(Woody).

Takze bych budto chvilku pockal nebo bych doporucil nejakou starsi verzi,
kterych je na internetu dost, jenom si vybrat. :o)

Kazdopadne bych byt vami zkusil GTK installer z projektu Loki Installers for
Linux Gamers, hru si jednoduse nainstalujete bez zbytecnych problemu s
rozchazenim installeru pod wine ...

http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=99009&package_id=121756

--
Ondřej Čečák