Re: Automaticka kontrola disku a opravu při restartu

Michal michaels na centrum.cz
Úterý Červenec 13 09:14:37 CEST 2004

> Co tam mate za filesystem? Jestli zurnalovy (Fedora by podobne jako

Ao, je tam zuranlovy ext3 - je to disk WD 8GB

> Pokud tam ten zurnalovy fs mate, ale zaroven dochazi k tomu, ze se "chyby
> na disku kumuluji", pak jste nejspis obet podvodu jmenem "write caching",
> kdy disk lzive tvrdi, ze data uz zapsal, i kdyz je jeste nezapsal (vyrobci
> si takhle vylepsuji vysledky benchmarku). Pouzijte na nej hdparm -W 0.

Tak to je sviňárna :o( Zkoušel jsem vygooglovat nějaký seznam disků,
které to dělajím, ale žádné jsem nenašel ... víte o jaké se jedná?
A když vypnu CACHE, nezpomalí se to všechno ještě?
--
Michal