GPRS N6230 Linux

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Červenec 13 11:15:43 CEST 2004

Jan Houstek wrote:

> V pohode funguju pres BT s N6310i. Postupoval jsem +/- podle navodu na
> http://www.linuxsoft.cz/article.php?id_article=152, pouze s tim rozdilem,
> ze jako seriove zarizeni jsem pouzil /dev/rfcomm0 a toto patricne
> nakonfiguroval v bluez-utils.

#! /bin/sh

# Nahozeni modulu ovladacu
#
#modprobe hci_usb
/sbin/modprobe usbserial
/sbin/modprobe rfcomm
/sbin/modprobe l2cap
#/sbin/modprobe bnep
/sbin/modprobe sco
/sbin/modprobe l2cap

#nahozeni ovladacu
/usr/sbin/hcid

#nahozeni interface
/usr/sbin/hciconfig hci0 up

#navazani portu mobilu na port interface (ci naopak)
#       pro non-Nokia6310i to je rfcomm bind 0 MACADRESATELEFONU 1
/usr/bin/rfcomm bind 1 00:60:57:D4:7A:EA 1

start(){
     /usr/bin/rfcomm connect rfcomm0
     sleep 2
     start2
}

start2(){
     start
}

start

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!