paleni DVD

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Úterý Červenec 13 12:47:36 CEST 2004

On 08. Jul, 02:37 PM CEST, Martin Pokorny <pokokonf na purus.cz> wrote 17 lines:

> V SuSE je podpora DVD palirny od v 9.0, pouzivam K3B k plne spokojenosti.

Ale hovoříte o pálení datových DVD že? A nemáte tip do dobrý nástroj pro
práci s DVD menu nebo videem?

Takové ty authoring z příkazového řádku....mno nevím, ale potřebuju, aby to
ovládat laik, nikoliv programátor.

Děkuji za tip, zkouším kde co, ale je to nepoužitelné (nebo postup příliš
složitý).

MK