Nefunguje HTB

Michal Koblížek m.koblizek na seznam.cz
Úterý Červenec 13 15:07:03 CEST 2004

Zdravim,
s timhle problemem se potykam uz docela dlouho - nedari se mi rozjet HTB na
Debianu.
Snazil jsem se to nakofigurovat podle clanku na Rootu, ale nejelo mi to.
Tak
jsem si stahl htb.init skript, nadefinoval pravidla a stejne to nefunguje.
Mam k dispozici 2Mbit linku a tu se (pro jednoduchost) snazim oriznout na
512kbit, ale proste to nefunguje. Pritom pokud si dam vypis, tak krasne
vidim, ze to na tom rohrani je poveseny.
Pouzivam Debian unstable, kernel vlastni - 2.4.26, moduly (htb, sfq,...)
nacteny, pravidla skriptem vygenerovany, ale vsechno nefunkcni...
Jo jeste na tom stroji je FW s maskaradou - nekde jsem cetl, ze to na to
muze
mit vliv. I kdyz by mozna nemelo,protoze ten skript to markuje tcckem
(aspon
myslim).
Jinak nic jsem nepatchoval, pouzivam vseschno co je k dispozici v unstable
Debianu.

S pozdravem Michal Koblizek