Hasnut? LINUX - Monitor p?epne do ?sporn?ho re?imu a konec

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Červenec 13 21:08:42 CEST 2004

On Tue, Jul 13, 2004 at 08:42:56PM +0200, Lo!Mm wrote:
> Poměrně často se mi stane že zčerná obrazovka, monitor přepne do úsporného
> režimu a já nemůžu dělat nic. Hýbu myší, mačkám klávesy a nic. Když
> restartuju monitor tak opět přepne do úsporného (normálně po startu když
> nemá signál tak napíše "No signal"). Mám RedHat 9 na PIII~550MHz, Ati Rage
> 128Pro.

To je pomerne zajimavy usporny rezim ;-). A vetracek na CPU pri nem
bezi? :-) Na vine muze byt nastaveni biosu, priblby moduly v kernelu pro
apm a acpi. Kdyz uz tam je rh, zkuste vypnout /etc/init.d/apmd. Treba to
pomuze. Urcite neco povi dmesg. Da se na ten stroj pripojit alespon po
siti?

-- Dalibor Straka
PS: utf-8 nemam ;-(

Daląí informace o konferenci Linux