Nefunguje HTB

m.koblizek na volny.cz m.koblizek na volny.cz
Úterý Červenec 13 21:32:25 CEST 2004

Zdravim,
tak po presnem opsani vaseho skriptu (zmenil sem jenom adresy)
naprosto stejna situace. Vidim na rozhrani poveseny pravidla, ale
to je tak vsechno. Proste jako kdyby nebyly... Nejak to mam ted
domotany. Resi ty pravidla tc filter....... ten odchozi provoz,
pokud je tam vlastne destination? Jinak sem tam mel predtim
HTB.init script, kterej by to mel mit vsechno osetreny, ale taky
stejna situace. Uz fakt nevim co s tim...

> On Tue, Jul 13, 2004 at 03:07:03PM +0200, Michal Koblížek
wrote: > > Zdravim,
markuje > > tcckem
dispozici > > v unstable

--
Je super mít několik různých e-mailových adres a se všemi
pracovat v jedné schránce. VOLNÝ mail - až 6 adres k 1 schránce.