Upgrade X 4.2.0 -> 4.4.0: nefunkcni klavesove zkratky

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Středa Červenec 14 11:56:02 CEST 2004

Petr Balas wrote:

>V Debianu? Nedavno v Debian KDE listu sel navod jak to vzpamatovat.

Ne v RedHatu 7.3.

Dostal jsem jeste odkaz na mailing list Debianu, kde to resili pomoci
xmodmap. Uprimne receno nevim, jak bych to mel pomoci xmodmap resit.
Nektere klavesove zkratky totiz funguji, jine ne. Treba Alt-c, Alt-v,
Alt-z funguji, ty drive zminene nefunguji.
Muzete me jeste nakopnout?

Diky, Libor Chocholaty