2x eth - data medzi nimi po kabli ?

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Středa Červenec 14 12:53:44 CEST 2004

On Wed, 14 Jul 2004, Stanislav PETR wrote:

> Nani mi jasny,  jak chcete vyhodit routu primo na zarizeni pripojeny do
> systemu... Route del x.x.x.x mi prece musi selhat, protoze je to routa primo
> na zarizeni sitovky...

Neni duvod, proc by to muselo selhat. V nejhorsim si muzete routovaci
tabulku upravit primym zapisem do kernelove pameti <g>

> Mozna ze se pletu, ale byl by jste nekdo schopen mi rict syntaxi prikazu
> route, kterou by sjte toho chteli dosahnout?

Route je obsolete, pouzijte ip (tedy zde konkretne ip route). Obavam se
ale, ze zmenou routovaci tabulky nedosahnete toho, aby se IP pakety s
destinacni adresou shodnou s IP adresou na nejakem sitovem rozhranni
posilaly ven - k tomu je IMHO nutne bud hrabnout do kernelu, nebo poslat
ty pakety na jinou IP adresu a pokud je na te druhe sitovce chcete
prijimat, tak cernou magii provadet az tam. Jak uz jsem psal, trivialne to
lze napr. s broadcast pakety.

-- Honza Houstek