config z kernelu

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Červenec 14 14:32:12 CEST 2004

On Wed, 14 Jul 2004, influence wrote:

> toto je tiez otazka z tych krajsich. Potreboval by som zistit co vsetko
> je nakonfigurovane v kernely, skratka potrebujem ziskat nejako .config
> na kompilaciu kernelu, z uz existujuceho holeho kernelu. Samotne
> skopirovanie kernelu mi nepomoze ja potrebujem do uz existujuceho este
> nieco pridat a chcem to skompilovat do noveho.

Existuji patche do kernelu, ktere toto umoznuji a zpristupnuji pak
.config.gz tusim kdesi v /proc. Mam dojem ze jsem nekde zaslechl ze snad
SuSE tento patch v kernelech ma. Jinak mate asi smulu :)

Pokud Vas zajima jen zakompilovanost/nezkompilovanost nejake jedne (par)
konkretnich option, muzete zkusit ruzne heuristiky, jako treba podivat se
do zdrojaku zda-li zapnuti prislusne feature nema za nasledek pridani
noveho symbolu do kernelu a pak overit vyskyt tohoto symbolu v kernelu,
apod., ale kompletni .config zpetne neziskate.

> Zn.: Podivne dedicstvo :-)

:)

--
JiKos.