HTB+problem s vytazenim vstupneho kanala

patrik lojan lojan_p na pobox.sk
Středa Červenec 14 17:13:04 CEST 2004

Zdravim,
mam na routri (PII 400,64MB RAM,debian 2.4.26)
pouzity ako traffic shaper HTB.
Robim cez neho shapovanie asi pre 100 ludi.Vstupny kanal je 1Mbit/s
a neviem preco ale nemozem uplne vytazit kanal (priemer vytazenia je
asi 700Kbit/s)
Niektori ludia ktori by mali ist rychlejsie tak sa stazuju ze maju
nizku rychlost aj ked su v triede kde je nastavena RATE na 128kbit/s
a pritom vidim ze este je linka volna.
Neviem ci by nemohol byt problem v tom ze mam dost velky rozptyl v
rychlostiach pridelenych  jednotlivym triedam.
RATE ma rozptyl od 6kbit/s az do 128kbit/s (vznika tu problem s
hodnotou QAUNTUM, aj ked popravde neviem ci mi to sposobuje moj
problem)

Dik zatim

-- Patrik Lojan (vetron)

http://www.pobox.sk/ - najvacsi slovensky freemail