config z kernelu

Vlastimil Ott linux na e-ott.info
Středa Červenec 14 20:11:50 CEST 2004

influence napsal/a dne 14.07.2004 20:03:

> velmi si vazim aj tuto radu, ale toto je nejake specialne domace distro
> zalozene na slackware, alebo nejakom jeho klone , ktore je zbavene

Ja jsem jenom tipoval, psal jsem 'pokud se jedna'...;-)

> vsetkych nepotrebnych veci. Je velke asi 50MB takze som vazne prehladal
> vsetko co sa dalo prikazom find.

Mozna zipslack nebo vectorlinux. V tom pripade plati to, co psali
ostatni - config muzete najit maximalne tak, ze

1) presne identifikujete system
2) budete googlovat, az ho (ne)najdete

> No darca mi akosy zmizol a tvrdo relaxuje, takze do jeho navratu je tam
> obnovena nahrada (väcsia :-() ale funkcna :-)

Hehe. Ved prazdninujeme, nie? ;-) (Spatny pokus o slovenskou vetu,
pardon...) :-D

--vo

--

Vlastimil Ott