slackware a netmods

influence influence na azet.sk
Středa Červenec 14 20:09:46 CEST 2004

>  Neinstaluje, uz hodne dlouho se moduly nedeli. Staci nainstalovat
>pouze balicek kernel-modules a nakonfigurovat (treba pres netconfig).

Netconfig som skusal , ale kde nie je ani ifconfig podporovany, tak v
netconfigu som sice potesil svoje oci vypisovanim nastavenia, ale
funkcnost sietovky nie.
No vyriesil som to tak, ze som skompiloval nove jadro s podporou Network
device support  atd., ktore som asi pri uvodnej instalacii nejako
nepridal :-(, nie asi ale urcite!!!
a potom som odremoval v subore /etc/rc.d/rc.modules  podporu mojej
sietovej karty a po nabehnuti noveho jadra (v starom to neslo) som ostal
cely happy pretoze karta bezi a ide aj ifconfig.
vdaka za motivaciu :-)