tisk z win na sambu do PDF

Petr Balas petr-news na balas.cz
Středa Červenec 14 20:57:51 CEST 2004

Matejcek Petr wrote:

> DD, mam sambu na RH7.3 a chtel bych nejak na linuxu nakonfigurovat PDF
> tiskarnu a nasdilet ji abych mohl  tisknout z windows
>
> predstava je asi takovato z win vytisknu nejaky dokument  linux ho
> zpracuje a ulozi nekam na sdileny disk pod nejakym nazvem (treba datum +
> uzivatel)
>
>     zatim vse co jsme zkouseli tak je nepouzitelne  zkomoli to obrazky a
> kvalita je hrozna  a text neni text ale nejake zmatky
>
> ma nekdo osvedceny zpusob ktery funguje ?
> nebo dosel nekdo k zaveru ze je to nepouzitelne ?  jde mi o to jestli ma
> vubec smysl v tom ztracet cas

Rozchodil jsem to ale dnes pouzivam PdfCreator primo na Windows. IMHO je
to jednodussi a bezproblemovejsi.

Jinak do smb.conf prislo neco jako:
[PDF printer]
    comment = tisk do PDF souboru
    printable = yes
    print command = ( /usr/local/bin/printPDF %s %U %H %m %M %T; rm %s )&
#    postscript = yes
    path = /tmp
    writeable = no

a soubor /usr/local/bin/printPDF vypada takto:
#! /bin/bash

export GS_LIB=/usr/X11R6/lib/X11/fonts/Type1

FILE="$1"
USER="$2"
HOMEDIR="$3"
CLIENT_NETBIOS="$4"
CLIENT_IP="$5"
TIME="$6"

FILESIZE=`ls -l $FILE | awk '{ print $5 }'`

echo FILE=${FILE} >>/tmp/a.log
echo USER=${USER} >>/tmp/a.log
echo FILESIZE=${FILESIZE} >>/tmp/a.log
cp $FILE /tmp/out1.ps

if [ $FILESIZE -ge 100 ];
then
    gs -dSAFER -q -dNOPAUSE -dBATCH -sDEVICE=pdfwrite
-dCompatibilityLevel=1.2 -dLZWEncodePages=true -ddEmbedAllFonts=true
-sPAPERSIZE=a4 -sOutputFile=/home/${USER}/PDF/${FILE}.pdf -f $FILE
    echo "PDF vytisten v X:\\PDF\\${FILE}.pdf" | smbclient -M
$CLIENT_NETBIOS -I $CLIENT_IP
fi

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)