Nefunguje HTB

Michal Koblizek m.koblizek na volny.cz
Středa Červenec 14 22:46:28 CEST 2004

Dalibor Straka napsal(a):

>Prichozi a odchozi traffic se rozdeluje zvlast. Muj skript rozdeloval
>odchozi traffic z interface eth0. Na eth0 neprobina zadna maskarada.
>Znovu opakuji: Kdyby tam byla, tento skript by nefungoval. Pokud by byla
>maskarada na odchozi data z eth1, fungoval by. Protoze je aplikovan na
>odchozi data z eth0.

Takze tohle jsem celou tu dobu prehlizel/nevidel. Mohl by jste mi
poradit, jak teda jednoduse rozdelit trafic na rozhrani eth1 (net) na
kterem je maskarada?
V routeru jsou potom jeste dalsi 3 rozhrani, ze kterych jde provoz do
netu. Mel bych to teda udelat tak, ze bych musel pro vsechna tri
rozhrani rozdelovat trafic zvlast? Moje predstava byla (a vsechno co sem
cetl), ze veskery provoz staci rozdelit na jednom rozhrani (do netu)...
Takhle se mi to znacne komplikuje...
Diky aspon za tohle nakopnuti...

S pozdravem Michal Koblizek