INFO: TV-Tuner WinFast2000 Expert / chipset cx88

Martin Pokorny pokokonf na purus.cz
Čtvrtek Červenec 15 10:52:27 CEST 2004

Probiralo se zde, jak rozchodit pod Linuxem tv-tuner s chipem cx88 a
protoze jej mam a marne jsem hledal na inetu neco funkcniho, vyuzil jsem
SuSE Supportu a toto je odpoved:

"TV karta by podle výstupu měla používat čip cx8800, který je bohužel v
současné době podporován pouze částečně. Podle výstupu nebyla Vaše karta
rozpoznána a z toho důvodu s ní nemůže systém pracovat. Prosím stáhněte
si nejnovější verzi ovladače ze stránky
http://www-users.york.ac.uk/~jcs116/wintv_cx88.html
<http://www-users.york.ac.uk/%7Ejcs116/wintv_cx88.html> a proveďte před
kompilací úpravy popsané na stránce
http://forums.gentoo.org/viewtopic.php?t=130889 (doplnění ID výrobce a
karty)."

Podle toho, co je na tech dvou odkazech, by se to snad melo poradit.
Budu s tim laborovat o vikendu, v pripade uspechu dam vedet. Pokud se to
uz nekomu poradilo, budu rad, kdyz se podeli o zkusenosti :-)  Informaci
vedoucich k uspechu s cx88 je pomerne malo...

Martin