Debian production

Vlada Macek tuttle na bbs.fsik.cvut.cz
Čtvrtek Červenec 15 17:44:00 CEST 2004

Jan Houstek wrote:

> Asi pouzivame jiny stable :)
> Ve Woodym pochopitelne zadny problem s programy, ktere jsou
> zkompilovane s s patricnou podporou (-D_LARGEFILE64_SOURCE apod.). Ze
> to nektere programy pritomne v distribuci nemaji je jina vec ...
> -- Honza Houstek

Leccos jsem na toto tema procetl, ale nenasel jsem jasnou odpoved: Musim
se u programu v C zajimat o _LARGEFILE64_SOURCE a jemu podobne pri
kompilaci v pripade, ze ke vsem souboru pristupu pouze sekvencne? Tedy
pouzivam toliko open, read, write, close, fopen, fread, fwrite,
fclose..., nezajimam se tudiz o pozici v souboru a nechci ji nastavovat?
Budou nejake problemy se sekvencnim pristupem k souboru > 2 GiB v
pripade, ze se ve zdrojaku nikde nevyskytuje ...LARGE...?

Diky,
T.