ADSL na Gentoo, pptp a pppd

Michal Weinfurtner weinfurt na karneval.cz
Pátek Červenec 16 07:05:44 CEST 2004

Daniel Hrbac wrote:

>zdarec,
>pokud je to ten modem s ethernetem, vřele doporučuji jej nakonfigurovat
>jako router, měl by to umět. moje zkušenost je ženaprosto bez problémů
>drží spojení.

Uz asi mesic se snazim vyrazit z dodavatele postup, jak nastavit ADSL
modem jako reouter nebo NAT ( Alcatel speed touch HOME ) a stale se mi
to nedari. Totiz dostal jsem od neho nejakej navod kterej ale pocita s
volbama ktery tam nejsou, pres ftp mam videt nejakej .ini soubor ale
zadnej tam neni. Muzete bliz popsat postup jak lze HOME verzi nastavit
jako reouter resp. NAT ?

Dekuji
M.