gnome-terminal a pracovni adresar

Kotrla Vitezslav kotrla na ceb.cz
Pátek Červenec 16 08:53:45 CEST 2004

> : > po upgradu na FC2 se zmenilo chovani gnome-terminalu:
> kdyz v terminalu
> : > kliknu pravym tlacitkem a spustim "open new terminal"
> nebo "open new tab",
> : > tak se otevre terminal nebo tab, ve kterem je shell
> prepnuty do toho
> : > adresare, ve kterem byl prepnuty puvodni terminal [...]

<snip>

> 	Docela mam chut to reportovat do GNOME bugzilly jako chybu,
> protoze si nedovedu predstavit, kdo by to tak mohl potrebovat.

Treba ja, posledni dobou zpracovavam nejaka digitalni videa. V jednom
terminalu pustim mencoder a v dalsich sleduju, co se deje (mplayer, ls
...). Me to opravdu prijemne prekvapilo, chapu ale, ze pro nekoho to
muze byt opruz. Rozhodne by to melo byt volitelne, asi pres gconf, do
higifikovaneho (fuj) GUI to asi nikdo z Gnome teamu nepusti. Rozhodne
to reportujte, prinejmensim jako RFE.

Vit Kotrla