minicom

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Pátek Červenec 16 12:16:40 CEST 2004

On Fri, 16 Jul 2004, Vladimir Naprstek wrote:

> Dobry den,
> zacal jsem si hrat s programovanim 8051 cipu. A nedari se mi komunikace
> po seriovem portu. Ve woknech s hyperterminalem mi to jde a pismenka se
> zobrazuji spravne. Ale chci pracovat na poradne platforme a nedari se mi
> nastavit minicom. Zobrazuje mi rozsypany caj a vubec je ta komunikace
> divna. Jde nejak jednoduse minicom nastavit k tomuhle ucelu? nebo treba
> i jiny terminal.

No, ja jsem kdysi sveho casu pouzival progam 'cu' z baliku uucp, kde se
nastavuji parametry jednoduseji (resp. me to tak pripada). Proklikat se
nekdy (ze zacatku) minicomem muze byt pesek navic nevim proc, furt mi
zmenusje terminalove okno :-(

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...