Zahadne padajici system

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pátek Červenec 16 15:46:47 CEST 2004

> pameti jsem testoval a ty jsou ok, jedine co me napada je fakt ten zdroj
>     protoze ty problemy zacnou vzdy kdyz se zacne na tom poli makat .....
No jeste muzete zkusit jednu vec, ale jsou lide, kteri to nedoporucuji,
takze rozhodnuti je na vas.
Jde o to, ze si sezenete nejaky AT zdroj a cast disku pripojite z nej.
Nezbytne nutne je propojit minus pol (zem?) obou zdroju jeste pred zapnutim.
Tedy ty cerne draty, co jsou v konektoru pro napajeni disku. Zabyvam se HW
uz 10 let a tohle jsem delal vicekrat a nikdy jsem nic neznicil, ale jsou
lide, kteri to velmi durazne nedoporucuji.
Pokud se rozhodnete pro tohle reseni, pak to tak muzete udelat natrvalo s
ATX zdrojem, jen se tam bude muset vyresit to ATX zapinani/vypinani obou
zdroju soucasne. To jsem jeste neresil, ale moznaporadi nekdo jiny. Ony se
zdroje 1000W blbe shani a jsou znacne drahe :-)
--
Petr