Vyreseno: Monoliticky kernel a boot ze scsi?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Červenec 17 13:26:26 CEST 2004

> Pise to tohle:
>
> VFS: Cannot open root device "sda1" or unknown-block(0,0)

Tak jsem se nad touto hlaskou zkusil zamyslet (sic!)
a doslo mi, ze "or" je treba chapat jako "tedy".
To znamena, ze jadro povazuje "sda1" za "unknown".
Odtud uz byl krucek k tomu, abych zacal podezrivat
z nepravosti sysfs a taky ze jo.

Takze resenim je bud zakompilovat sysfs, nebo
zadat root ve tvaru "root=08:01" a vse funguje jak ma...

Jak proste, Watsone :-(((

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/