Monoliticky kernel a boot ze scsi?

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Sobota Červenec 17 18:43:38 CEST 2004

On Sat, 17 Jul 2004, Dalibor Straka wrote:

> A nejaky ctrl+s nebo shift pageUp nezafunguje?

Po kernel panicu uz nejde delat nic, protoze kernel ktery by ten
Shift+Pageup obslouzil uz je po smrti. Ctrl-S snad jen posila SIGSTOP, to
se vypisu kernelu netyka. Chtelo by to proste si rucne pridat do
bootovaciho kodu kolem zajimavych vypisu nejaky sleep, aby se daly chytit
okem ... no, ale puvodni tazatel uz to stejne vyresil, tak co. :)

--
JiKos.