gnome-terminal a pracovni adresar

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Sobota Červenec 17 21:28:37 CEST 2004

On Thu, Jul 15, 2004 at 11:00:24PM +0200, Jan Kasprzak wrote:

> [...]
> : konfigurovat. Takze:
> :
> : - upravit (ci opravit) program,
> :
> : - tzv. metoda vetsiho kladiva, tj. obejit to tak, ze se v .bashrc detekuje
>
> 	Jo, diky za zjisteni jak to je delane - nemel jsem cas si
> rozbalovat zdrojaky (navic bych musel zkoumat jestli to dela nejak zvt widget
> nebo gnome-terminal samotny. Pouzil jsem "mensi kladivo", totiz sed:
>
> $ sed 's|/proc/%d/cwd|/p___/%d/___|' </usr/bin/gnome-terminal \
> 	>/tmp/gnome-terminal; mv /tmp/gnome-terminal /usr/bin/gnome-terminal; \

Eh. Tomu říkáš menší kladivo? :-)

> 	Docela mam chut to reportovat do GNOME bugzilly jako chybu,
> protoze si nedovedu predstavit, kdo by to tak mohl potrebovat.

Docela si umím představit, že potřebuju otevřít kartu se stejným cwd, jako
mám v předchozí kartě. Ale je nesmysl to mít nastavené v konfiguraci,
protože někdy potřebuju cwd $HOME a jindy cwd předchozí karty, takže by to
chtělo mít různé klávesové zkratky pro tyto dvě akce.

> -Y.

BTW je nějaká výhoda používat gnome-terminal místo multi-gnome-terminal
(kromě toho, že multi-gnome-terminal nemá tuhle "cwd feature" :-))?
Používám multi-gnome-terminal od dob, kdy gnome-terminal neměl karty a teď
jsem překvapen, že gnome-terminal je má taky.

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://nlp.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"I do not steal MS software. It is not worth it."       -- Pavel Kaňkovský