ACPI na notebooku Umax 575T

Sniper sniper_2 na centrum.cz
Neděle Červenec 18 19:31:06 CEST 2004

Zdravim,

mam notebook Umax 575T, jadro 2.6.3. (skompilovany ACPI, bez APM) a FC1.
Problem je ze Acpi spatne zobrazuje stav baterie...
Po servnisni vymene baterie si notas vsugeroval, ze maximalni kapacita
baterie ja 1140 mAh z vyrobnich 4000mAh (baterka zas tak stara neni).
Pri nabijeni dosahne teto hranice relativne brzo, ale nabiji se jeste
tak hodinu a tato hodnota dale uz neroste, ani se nezvetsi LAST FULL
CAPACITY....
Takze pri vybijeni mi notebook po nekolika minutach hlasi ze ja baterie
vybita a snizi se na minimum jas displaye. Jde tato hodnota nejak rucne
zmenit, nebo zrestartovat nastaveni ACPI? Abych nemusel porad koukat na
skoro zhaslej display...

Pri vybijeni mi naopak ukazatel ukaze 0%, ale doba provozu se da udrzet
jeste tak pul hodinky navic...

Predem diky za podnety..