gnome-terminal a pracovni adresar

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Červenec 19 09:06:56 CEST 2004

On Sat, Jul 17, 2004 at 09:28:37PM +0200, Marcel Kolaja wrote:
> BTW je nějaká výhoda používat gnome-terminal místo multi-gnome-terminal
> (kromě toho, že multi-gnome-terminal nemá tuhle "cwd feature" :-))?
> Používám multi-gnome-terminal od dob, kdy gnome-terminal neměl karty a teď
> jsem překvapen, že gnome-terminal je má taky.

 Jo,  ale ta  podpora tech  karet  je u  gnome-terminal vyrazne  mizerna
 (nepamatuje si je, zalozka nesignalizuje zmeny, nelze je umistit jinam,
 apod...). On multi-gnome-terminal  je perfektni,  ale vyvoj se  zda byt
 mrtev,  neni ve  fedore (v  debianu zatim  ano) a  me se  ve standardni
 instalaci FC2 nepodarilo pro nej najit font co nemrsi "mc" apod.  Skoda
 ho, multi-gnome-terminal  byl program co  mi pomohl nenasilne  prejit z
 konzole do xwin.

 Jinak nove FC2 balicky: http://dag.wieers.com/packages/multi-gnome-terminal/

    Karel

--