Kompatibilita notebooku

Jiri Kulhan Jiri.Kulhan na Sun.COM
Pondělí Červenec 19 14:12:21 CEST 2004

Jiri Horak wrote:
> Zdravim,
> mate nekdo zkusenost s kompatibilitou nize uvedenych notebooku s Linuxem
>

> vybiram si mezi Toshibou A40 (241 doplnena o pamet ci 111)
> pripadne HP nx9010
>

> HP nx 9010
>
> http://www.abclinuxu.cz/hardware/show/58141;jsessionid=2sv48g8ft24fo

Mam nx9010, s kompatibilitou (krome modemu) nemam potize, ale presto
varuji - ten notebook priserne "topi", pracovat s nim na kline se temer
neda. Vydrz na baterky tomu odpovida, cca hodinu a pul. Vykon slusny,
ale uz bych si ho asi nekoupil, pochopil jsem vyhody Centrina :-).

Ale pokud hledate spise "desktop replacement" s praci v kancelarskem
prostredi se stolem a blizkosti zasuvky, neni to spatne.

Jirka