Poškozená partition table

Tomas Valusek tvalusek na vs.inext.cz
Pondělí Červenec 19 14:21:46 CEST 2004

Dobrý den,

chtěl jsem si nainstalovat Fedoru Core 2, ale její PartEd si pořád na cosi
stěžoval. Původně jsem myslel, že je to jeho problém, jenže situace se zdá
být poněkud jiná.

Mám dva harddisky 30 a 80 GB, hda1 má 8 GB a sídlí tam Win98SE, hda5 se 16GB
je domovem WinXP Home a hda6 se 4 GB je určený pro hry, které nejedou pod XP
- všechny oddíly jsou FAT32. Problém je ovšem s hdb, kde jsou dva hlavní
oddíly 12GB - tam chci Linux - a 760MB swap oddíl. Je tam ovšem ještě
rozšířený oddíl, obsahující dva 32GB oddíly FAT32, zaplněné nejrůznějšími
daty, které jsou vidět jenom pod XP, Fdisk z Win98 dovnitř oddílu nevidí a
PartEd je z toho taky mírně tumpachový.

Nevíte, jak dát tenhle binec do pořádku bez nutnosti hardwarového zásahu a
taky bez vypalování cca 60 cédéček (nová inicializace disku by zřejmě byla
nejjednodušší)?

Díky za radu.

Tomáš Valůšek