xorg a fonty

Ondrej Kubecka nobody na nospam.cz
Úterý Červenec 20 00:13:29 CEST 2004

On Sun, 18 Jul 2004 12:17:59 +0200, Michal Polivka wrote:

> Duplicita nekterých adresaru je dana zrejme tim, ze jsem je
> specifikoval v /etc/fonts/local.conf v podstate dvakrat.

Adresera, ktere jsou jiz v /etc/fonts/fonts.conf neni treba znovu uvaden v
local.conf (ale doufam, ze to neni nutne na zavadu, i kdyz to nemusi byt
sprave - ale mohu se mylit. :)

> fc-cache -v vypíse:
> fc-cache: "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/misc": skipping, 55 fonts, 0 dirs

Aby nedoslo k preskoceni ("...skipping...") adresare, mel by ymoci
parametr -f. Toto chovani by snad melo vychazet z presvedceni
font-configu, ze pro dane adresare ma jiz vse potrebne nastaveno.

S pozdravem a
pranim pokoje

Ondrej K.