apm nebo acpi ???

Simeth, David David.Simeth na skoda-auto.cz
Úterý Červenec 20 08:19:20 CEST 2004

> potreboval bych na notebooku sprovoznit uspavani a chci se
> zeptat, co bude
> vhodnejsi pouzit (APM nebo ACPI). O co mi vlastne jde:
> - kdyz zavru dekl, tak by se mel notes uspat
> - kdyz je uspany a zmacknu power, tak se probudi
> - pripadne uspavani po predem definovanem casovem useku
> (hodina i vice)
>
> Pouzivam IBM TP R40/Slackware10. Je mi celkem jedno, jestli budu muset
> kompilovat jadro nebo ne. Pouzivam kernel 2.4.26 - v
> nejhorsim prejdu na
> 2.6.x, ale to bych celkem nerad - prece jen nejsem guru :-\

Hoj
na svete existuje ibm thinkpad listserv ted nevim adresu ale dohledas
googlem.
ja mam starsi model a u nej funguje apm plus mam na disku fat partition na
ktere
je vytvoren soubor hyberfill.sys nebo tak nak :) spesssl utilitou, mam doma
opet
bude rychlejsi pritel google. pak funguje uspavani pres fn + naka ta
klavesa.
dokonce funguje perfektne i hibernace, totalni vychytka, :)
dale mam nastaveni snizovani spotreby a snizovani taktu pripadne dotazy spis
mejl :)

D.