Presun postovniho serveru - (iptables, DNAT, tunel)

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Úterý Červenec 20 10:27:25 CEST 2004

On Tue, 20 Jul 2004, Honza Roztomily wrote:

> Zdravim,
> snazim se vyresit jeden problem. Menime providera a s nim i cely server a
> nyni stojim pred problemem jak vyresit dobu po kterou se budou menit DNS
> zaznamy tak aby vse fungovalo jak ma a zadny zakaznik na nic neprisel.

Nedelate z toho zbytecne vedu? Proste postupne snizte TTL tech DNS zaznamu
na absolutni minimum (at to zmizi z cachi) a pak to proste prehodte,
nejlepe v nedeli ve 4:00 rano. A desi-li vas preci jen myslenka, ze behem
tech par minut odmitnete nejaky mail, tak na tu chvili z toho stareho
serveru ten open-relay udelejte, spammeri zas tak moc rychli nejsou.

-- Honza Houstek