Out of date docs.linux.cz

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Červenec 20 12:04:34 CEST 2004

On Tue, Jul 20, 2004 at 09:10:43AM +0200, Karel Zak wrote:

>  Vim o tom a je to v mem TODO (a uz to probublalo i pomerne vysoko:-)

>  Trosku unahlene ...

>  a tech ostatnich cca 500MB?

Za poslednich rekneme 5 let jsem narazil na tenhle problem tolikrat, ze
si myslim, ze nema smysl takovou vec vubec vystavovat. A nebo je potreba
ty mirrorovaci skripty napsat tak, aby fungovaly a posilaly alerty, kdyz
je neco spatne.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz