pripojovani/odpojovani site

Petr Soběslavský petr.sobeslavsky na seznam.cz
Úterý Červenec 20 21:02:44 CEST 2004

Mam sitovou kartu pripojenou k internetu. Nemuzu ale byt pripojeny porad,
takze bych potreboval, aby normalni uzivatele mohli pripojovat/odpojovat
sit. Na netu jsem nasel, ze by to melo jit prikazem "usernetctl eth0 up".
Kdyz jej spustim jako root, funguje spravne. Kdyz ho ale spustim jako
normalni uzivatel, napise mi "Users are not allowed to control this
interface." a pritom ma nastaveny suid bit. Pouzivam MDK 9.2.

Neznate nejake reseni? Nejde to vyresit nejak jinak?

diky za vsechny odpovedi