microsoft services for unix

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Středa Červenec 21 11:29:22 CEST 2004

On Wednesday 21 of July 2004 10:59, KOMADA Radoslav wrote:

> Ako mozete vyslovit o niecom, ze je to sr..., ak ste sa vam
> nechcelo to ani vyskusat. Dokonale to urcite nebude ale pouzivat
> taketo silne slova mi pripada detinske.

Ospravedlnujem sa za vasnivy prejav, pisal som to tesne po tom, ako
som si precital vyrok "Open source doesn’t guarantee upward
compatibility" od nejakeho predstavitela microsoftu. Ad. k veci -
spustat unixove aplikacie pod windows mi prijde minimalne dost
uchylne a ja ako autor software mam pravo sa rozhodnut, na ktorom OS
ten software bude/nebude chodit. Mozno to znie arogantne a detinsky,
ale mojim cielom je, aby clovek, co chce danu aplikaciu pouzivat, bol
nuteny prejst na *nix a nespustal ju pod windows.

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky