microsoft services for unix

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Středa Červenec 21 11:37:40 CEST 2004

http://www.aplawrence.com/Reviews/sfu.html
http://www.x-solutions.com/SFU/
http://www.aplawrence.com/Reviews/sfu.jpg
http://www.interopsystems.com/tools/FAQ.htm
http://www.microsoft.com/windows/sfu/
http://www.microsoft.com/windowsserver2003/migrate/unix/unixproresources/unixadmin.mspx
http://www.microsoft.com/technet/itsolutions/interop/sfu/default.mspx

> Viete mi niekto popisat, co je $SUBJ za sracku? Nechce sa mi nikde
> registrovat, aby som si to mohol stiahnut a vyskusat. Pokial je to
> prostredie opacne povedzme vmware, alebo wine, existuje nejaka
> moznost, ako moze mnou napisana aplikacia detekovat, ze sa jedna o
> windows a odmietnut sa spustit?

Minule o tom pisali na Zive, ale vysvetlenie ziadne, bol aj link na MS -
ale nemal som silu to citat. Tiez by ma zaujimalo par-vetne vysvetlenie
vocogo ^ vyuzitelnost v praxi.
Alebo je to len dalsi M$ bull**it? Aspon nazov a marketing sa mi tak
zdaju, na druhej strane aj M$ obcas vytvori [citaj prevezme/skopiruje]
cosi poriadne.
Pravdupovediac, dal som si svazacky zavazok si to nastudovat, ale asi by
aj tak z toho nic nebolo.
Takze ak nam to ktosi priblizi vdaka vopred.

AT

PS:
Inak
http://www.microsoft.com/windows/sfu/productinfo/features/whatsnew.asp
Included in This Document:

     * Introduction
     * New Windows Services for UNIX 3.5 Features
     * Network File System (NFS) Support
     * Server for NIS and Password Sync
     * Telnet
     * Interix
     * Summary
     * Related Links

PPS:
Na
http://www.microsoft.com/windows/sfu/productinfo/features/whatsnew.asp
je .DOC - 16stran, realne info na 7*A14/12po.
Ide o to, ze to emuluje(?) CSH a od verzie 3.5 slusne a pouzitelne
(vraj) pracuje s NIS, NFS, telnet a pod.
Akurat "musime" zakupit S2003, tak to skusim...
BTW: AFAIK je to "free" - v zmysle zadara ;); mam silny *dojem*, ze xcu
vydat 4.0, za kt. sa bude platit - kedze sa o tom teraz vela pise
[http://www.aplawrence.com/Reviews/sfu.jpg -
http://www.aplawrence.com/Reviews/sfu.html - pisu, ze $99 a menej, popr.
inde $199 a viac - takze teraz ozaj neviem]

Inak:
http://www.google.com/search?q=microsoft+services+for+unix&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32