porovnani stringu-nejkratsi shoda

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Červenec 21 11:56:21 CEST 2004

On Wed, 21 Jul 2004, Petr Vileta wrote:

> Potreboval bych porovnat zleva nekolik stringu a najit nejkratsi cast,
> ktera je ve vsech shodna.
> Radeji priklad, mam stringy:
> "/var/tmp"
> "/var/lib"
> "/var/moje"
> nejak (?) je porovnam a melo by se mi vratit
> "/var/"

Ehm, nejak nechapu zadani, pisete ze chcete najit nejkratsi cast ktera je
ve vsech shodna a pak davate jako priklad nejdelsi cast ktera je v nich
shodna ... ? Skript ktery vam vypise nejkratsi shodnou cast Vam napisu
hned:

#!/bin/bash
echo ""

Ovsem nepredpokladam ze to je to co jste chtel. Pokud tedy skutecne chcete
najit _nejdelsi_ shodu zleva, proste staci kdyz budete retezce prochazet
po sloupcich a jakmile zjistite prvni neshodu, skoncite. Nepredpokladam,
ze to v perlu zabere vic nez par radek kodu.

--
JiKos.